emmagullfors

Alla inlägg under september 2019

Av Emma Gullfors - 17 september 2019 13:40

Ibland har jag varit så besviken på er, jag har önskat att ni gjorde andra val. Jag har ibland gått så fel i mina tankar att jag trodde att ni inte älskade mig, ville mig väl eller brydde er om mig alls. Men idag vet jag hur fel jag hade!
Jag vet att jag inte alls hade överlevt utan er, ni såg till att jag va mätt i magen, ni torkade både kiss och bajs då jag inte kunde de själv och allt annat ett barn kräver.
Ni lärde mig gå, ni skjutsade och hämtade mig alltid, ni såg till att jag inte frös ihjäl.
.
.
Jag vet också idag att ni alltid gjorde vad ni kunnat utifrån er verklighet, er hälsa och medvetenhet. Ni ville mig aldrig medvetet illa.
Ni hade ju också er själva att tampas med, inte bara mig som barn. Det förstår jag ju idag då jag själv har barn, jag slipper ju inte undan mig själv, tvärtom!
Ni har också hjälp mig att inse vad jag själv vill föra vidare i mitt liv och vad jag inte vill ha med på min resa med mina barn. Men det är mitt egna val, den förändringen måste jag själv ansvara för och inte skylla på någon annan. Jag är vuxen nu!
.
.
Om jag någon gång sagt att ni inte brydde er om mig så vet jag idag att jag hade så fel. Jag va bara inte medveten eller mogen nog.
Så jag vill bara säga T A C K fina mamma och pappa för att just ni alltid varit ni och inga andra. Idag skulle jag aldrig vilja byta ut er för allt i världen!!!
Jag är varken bitter eller besviken, jag är så lycklig för att jag finns här. För utan er hade jag aldrig fått chansen till ett helt liv och där jag är just I D A G !
JAG ÄLSKAR ER

Av Emma Gullfors - 3 september 2019 13:14

7 år tillsammans * 5 år förlovade * 2 år gifta
.
.
Tiden går så fort ?

Ovido - Quiz & Flashcards